nybjtp

Ghjurnata di Apprezzazione di l'Insegnanti | Rendendu Omagiu cù u Core, Tracciendu un Novu Corsu per l'Aula Magna!

L'acque è e canne d'autunnu ondeggianu, eppuru ùn ci scurdemu mai di a gentilezza di i nostri prufessori. Mentre Beisit celebra a so 16a Ghjurnata di i Prufessori, onoremu ogni instructore chì s'hè dedicatu à u leghju è hà trasmessu cunniscenze cù un omagiu sinceru è putente. Ogni elementu di questu avvenimentu incarna u nostru impegnu fermu à u spiritu uriginale di l'insignamentu è e nostre aspirazioni per u futuru.

Firma di a busta: À e mo aspirazioni educative un annu dopu

L'eventu hà cuminciatu cù una ceremonia speciale di registrazione "Busta di a Capsula di u Tempu". Ogni istruttore participante hà tenutu una busta persunalizata è hà scrittu cun primura: "Chì hè statu u vostru mumentu d'insignamentu più soddisfacente quest'annu?" è "Chì cumpetenza d'insignamentu vulete migliurà l'annu prossimu?" Dopu li sò stati presentati biglietti di ringraziamentu è fiori esclusivi.

640 (1)
640

Intantu, i schermi in situ anu ciclatu i punti culminanti di e sessioni di furmazione di u 2025. Ogni quadru hà evocatu ricordi cari di mumenti d'insignamentu, dendu un tonu caldu à sta riunione di gratitudine.

640 (2)
640 (3)

Mumentu d'Onore: Un Omagiu à i Dedicati

Riconoscimentu di l'Istruttore Eccezziunale: Onurà a Dedizione per mezu di u Riconoscimentu

In mezu à applausi scroscianti, l'eventu hè prucedutu cù u segmentu "Riconoscimentu Eccezziunale di l'Istruttore". Quattru istruttori sò stati onorati cù u titulu di "Istruttore Eccezziunale" per a so solida cumpetenza prufessiunale, u so stile d'insignamentu dinamicu è i so rimarchevuli successi educativi. Mentre i certificati è i premi sò stati presentati, questu ricunniscimentu ùn hà micca solu cunfirmatu i so cuntributi d'insignamentu passati, ma hà ancu inspiratu tutti l'istruttori presenti à cuntinuà à affinà i so corsi cù dedizione è à trasmette cunniscenze cù passione.

640 (4)
640 (5)

Cerimonia di Nominazione di i Novi Docenti: Accolta di un Novu Capitulu cù a Cerimonia

Un certificatu significa rispunsabilità; un viaghju di dedizione porta brillantezza. A Cerimonia di Nominazione di i Novi Docenti hè stata tenuta cum'è previstu. Trè novi membri di a facultà anu ricevutu i so certificati di nomina è i so distintivi di facultà, unendusi formalmente à a famiglia di a Sala di a Facultà. A so aghjunta inietta una nova energia in a squadra di a facultà è ci riempie d'anticipazione per un sistema curriculare più diversu è prufessiunale in u futuru.

Discorsu di u presidente · Missaghju per l'avvene

640 (6)

"Cultivà u talentu prima di creà prudutti, priservà a nostra missione d'insignamentu inseme":

U presidente Zeng hà fattu un discorsu centratu annantu à u principiu di "Cultivà u talentu prima di creà prudutti", tracciendu u corsu per u sviluppu di u Forum di i Cunferenzieri. Hà messu in risaltu: "A furmazione ùn hè micca una trasmissione unidirezionale; deve esse precisamente allineata cù i bisogni è cultivà prufundamente u valore".

Hà descrittu quattru esigenze chjave:

Prima, "Cuncentratevi nantu à i bisogni attuali cunducendu valutazioni approfondite di i bisogni prima di a furmazione" per assicurà chì i corsi sianu in linea cù i requisiti pratichi di l'impresa.

Siconda, "Cuntattate precisamente u publicu in modu chì ogni sessione affronti i punti di dulore critichi".

Terzu, "Liberatevi di i vincoli di furmatu - furnite una furmazione ogni volta chì a dumanda si presenta, indipendentemente da a dimensione o a durata di u gruppu".

Quartu, "Mantene un cuntrollu di qualità rigorosu per mezu di valutazioni di furmazione obbligatorie per guarantisce l'implementazione di e cunniscenze".

640 (7)

À a fine di e cunferenze di chjusura, u presidente Zeng è l'istruttori anu tagliatu inseme una torta chì simbulizeghja "cresce inseme è sparte a dolcezza". U gustu dolce si sparse in i so palati, mentre a cunvinzione di "custruisce a piattaforma di l'istruttori cù cori uniti" hà pigliatu radiche in a mente di tutti.

Cocreà piani, copittà futuri

640 (8)

Durante a sessione di u workshop "Co-Creazione di u Pianu per u Forum di i Docenti", l'atmosfera era vivace è vibrante. Ogni docente hà participatu attivamente, spartendu e so perspettive nantu à trè temi chjave: "Suggerimenti per u Sviluppu Futuru di u Forum di i Docenti", "Spartera di Aree di Competenza Persunali" è "Raccomandazioni per i Novi Docenti". Idee brillanti è suggerimenti preziosi anu cunvergutu per traccià una strada chjara per u Forum di i Docenti, dimustrendu vividamente u putere collaborativu di "tante mani rendenu u travagliu leggeru".

Foto di gruppu · Catturendu u calore

À a fine di l'eventu, tutti l'istruttori si sò riuniti nant'à u palcuscenicu per una foto di gruppu commovente davanti à e camere. I surrisi adurnavanu ogni faccia, mentre a cunvinzione era incisa in ogni core. Sta celebrazione di a Ghjurnata di l'Insegnanti ùn hè stata solu un omagiu à u passatu, ma ancu una prumessa è un novu principiu per l'avvene.

640 (9)

Andendu avanti, raffineremu a marca Lecturer Hall cù una dedizione incrollabile è un impegnu prufessiunale, assicurendu chì a cunniscenza sia spartuta cù calore è chì e cumpetenze sianu cultivate cù forza. Ancu una volta, auguremu di core à tutti i prufessori: Felice Festa di l'Insegnanti! Chì i vostri studienti fiuriscinu cum'è pesche è prugne in fiore, è chì u vostru viaghju sia pienu di scopu è fiducia!


Data di publicazione: 12 di settembre di u 2025