Connettori robustisò aduprati principalmente in l'automatizazione industriale per a trasmissione rapida di signali di putenza è di dati. I connettori tradiziunali prisentanu numerosi sfidi di trasmissione di dati, cum'è l'incapacità di funziunà in ambienti difficili è strutture ingombranti è frammentate. I connettori Bestex per impieghi gravosi offrenu una suluzione perfetta à questi sfidi.

Cunnessione di robot piccula modulare
Grazie à u so sistema mudulare, i connettori robusti ponu cumminà parechje tecnulugie di trasmissione di putenza, signali è dati (cum'è RJ45, D-Sub, USB, Quint è fibra ottica), risparmiendu a dimensione di u connettore. Questu hè particularmente impurtante postu chì i robot industriali si trasformanu in robot collaborativi. Oghje, i robot collaborativi danu priorità à a flessibilità, è i connettori mudulari ùn solu riducenu i costi, ma offrenu ancu una maggiore flessibilità attraversu cumpunenti di cunnessione più chjuchi è menu disinni d'interfaccia.
Adattassi à diversi ambienti difficili
I connettori robusti di Beisit sò cuncepiti per resiste à ambienti difficili. Si ponu adattassi à una varietà di ambienti industriali esigenti è funzionanu à temperature chì varianu da -40 ° C à + 125 ° C. In paragone à i connettori tradiziunali, i connettori robusti sò più robusti è durevuli, offrendu una prutezzione mejorata. Assicuranu una trasmissione stabile di dati, signali è putenza in ambienti difficili, furnendu una forte garanzia per u funziunamentu affidabile di l'apparecchiature di automatizazione industriale.


BeisitI connettori robusti, cù u so altu livellu di prutezzione, l'interfacce standard è a ricca varietà di prudutti, offrenu pussibilità illimitate per u sviluppu di l'automatizazione industriale.
Data di publicazione: 22 d'aostu 2025