À 10:08 AM l'11 d'aostu di u 2025, a ceremonia di lanciu di u prughjettu di cullaburazione strategica trà Beisit Electric è Dingjie Digital Intelligence, "Digital Factory Planning and Lean Management Enhancement", hè stata tenuta in Hangzhou. Stu mumentu impurtante hè statu vistu da u presidente di Bester Electric, u Signore Zeng Fanle, u direttore generale aghjuntu, u Signore Zhou Qingyun, u direttore generale di a divisione Hangzhou di Dingjie Digital Intelligence, u Signore Hu Nanqian, è e squadre di prughjettu principali di e duie cumpagnie.
Disposizione strategica: Creà un novu puntu di riferimentu per a fabricazione intelligente in u delta di u fiume Yangtze

Cum'è un prughjettu strategicu per u gruppu, a Fase III di a Fabbrica Digitale di Beisit, cù un investimentu tutale di 250 milioni di yuan, copre una superficia di 48 mu (circa 1.000 ettari) è una superficia tutale di custruzzione di 88.000 metri quadrati, serà custruita in un periodu di custruzzione di dui anni. Stu prughjettu stabilirà una fabbrica di riferimentu muderna chì integra a pruduzzione intelligente, l'operazioni digitale è a fabricazione verde, marcandu l'implementazione sustanziale di a trasfurmazione digitale di a cumpagnia.


Perspettiva di l'espertu: Soluzioni digitali Full-Link

Durante a presentazione di lanciu, u direttore di u prughjettu di l'intelligenza digitale di Dingjie, Du Kequan, hà spiegatu sistematicamente l'ubbiettivi di u prughjettu, u pianu d'implementazione è i meccanismi di gestione di u prughjettu per ghjunghje li:
Orizzontalmente, copre trè scenarii principali: pianificazione è prugrammazione di a pruduzzione, tracciabilità di a qualità è IoT di l'equipaggiamenti;
Verticalmente, cunnetta i canali di dati ERP, MES è IoT;
In modu innovativu, introduce a tecnulugia di i gemelli digitali per ottene una gestione cumpleta di u ciclu di vita.

Wu Fang, Direttore di Prughjettu di Beisit Electric, hà prupostu i "trè principii chjave" d'implementazione, mettendu in risaltu chì per mezu di sta cuuperazione, e tecnulugie chjave devenu esse implementate, i talenti chjave devenu esse furmati è e scoperte chjave in cullaburazione devenu esse ottenute.
Missaghju da a dirigenza superiore: Crea un novu paradigma per l'industria

Hu Nanqian, direttore generale di a divisione Hangzhou di Dingjie Digital Intelligence, hà spressu a so gratitudine à Beisit Electric è Dingjie Digital Intelligence per a so fiducia mutuale in a so cuuperazione cuntinua annantu à l'anni, è hà spressu a so speranza chì, grazia à i sforzi cumuni di e duie parti in questu prughjettu, si puderebbe creà una fabbrica di riferimentu in questu duminiu è in questu settore.

Zhou Qingyun, direttore generale aghjuntu di Beisit Electric, hà dumandatu à a squadra di u prugettu di "utilizà l'ordini cum'è forza motrice è i dati cum'è petra angulare" per custruisce una architettura di fabbrica intelligente scalabile è riservà u spaziu digitale per u sviluppu cummerciale futuru.
E trè istruzioni di u presidente anu stabilitu u tonu di u prugettu

U presidente Zeng Fanle hà fattu annunzii impurtanti à l'occasione:
Rivuluzione Cognitiva: Rompe i ceppi di "l'empirismu" è stabilisce una mentalità digitale;
Girà a lama versu l'internu: Affruntà i punti di dulore storichi, trasfurmalli in priorità strategiche è ottene una vera riingegneria di i prucessi;
Responsabilità cumuna: Ogni membru hè una variabile chjave in a trasfurmazione digitale.


A cunferenza s'hè cunclusa cù successu cù un ghjuramentu sulenne di u prugettu. U prugettu duveria compie a consegna di a prima fase in u 2026. À quellu puntu, a nova fabbrica chì copre una superficia di 48 ettari, cù un investimentu fissu di 250 milioni di RMB è una superficia di custruzzione di circa 88.000 metri quadrati serà cumpletamente messa in pruduzzione, ottenendu l'ubbiettivi graduali di migliurà l'efficienza di a pruduzzione è di riduce i costi operativi, ponendu una basa solida per u sviluppu à longu andà di Beisit in u futuru.

Data di publicazione: 15 d'aostu 2025